1. Wstęp

1.1. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności RODO. Przechowywanie danych ma miejsce na zabezpieczonych serwerach, komputerach, urządzeniach przenośnych i w zabezpieczonych pomieszczeniach. Wdrożyliśmy odpowiednie zabezpieczenia techniczne i organizacyjne, wprowadziliśmy oraz stosujemy odpowiednie procedury, polityki i instrukcje umożliwiające właściwe funkcjonowanie realizowanych przez nas procesów przetwarzania danych, szkolimy nasz personel w dziedzinie ochrony danych, kontrolujemy i weryfikujemy obowiązujący u nas system ochrony danych.

1.2. Na potrzeby niniejszej Polityki Prywatności „STALPROFIL” S.A. używamy następujących skrótów:
„Polityka” – oznacza niniejszą Politykę Prywatności „STALPROFIL” S.A.
„My” – oznacza Administratora, o którym mowa w 2.1.;
„Ty” – oznacza Ciebie, czyli osobę fizyczną, których dane są przez nas przetwarzane;
„dane” – oznacza dane osobowe;
„Klienci” – oznacza dokonujących zakupu towarów i usług wchodzących w skład naszej oferty handlowej;
„Kontrahenci” – oznacza dostarczających nam towary i usługi;
„RODO” – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

2. Administrator i inspektor ochrony danych

2.1. Administratorem danych jest „STALPROFIL S.A.” z siedzibą w Dąbrowie Górniczej (41-308) przy ul. Roździeńskiego 11a, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach pod numerem KRS 0000113043, posiadająca NIP 629-001-21-66, REGON:001367518, o kapitale zakładowym 1 750 000 PLN.
2.2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych i realizacji swoich praw przez e-mail: rodo@stalprofil.com.pl; telefon: +48 32 2616000; lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w 2.1.

3. Cele, podstawy prawne przetwarzania, okres przechowywania, przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

3.1. Parametry takie jak: cele przetwarzania danych, podstawy prawne przetwarzania danych, okres przechowywania danych, przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych – dla poszczególnych kategorii osób wskazane są w zakładkach, do których prowadzą poniższe odniesienia.
3.2. W przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych, staramy się przeanalizować i zrównoważyć nasz interes oraz potencjalny wpływ na osobę, której dane dotyczą (pozytywny, jak i negatywny), oraz prawa tej osoby wynikające z przepisów o ochronie danych. Nie przetwarzamy danych w przypadku gdy wpływ na osobę, której dane dotyczą, przeważa nad naszymi interesami (chyba że posiadamy odpowiednią zgodę lub wymagają tego lub zezwalają na to przepisy prawa).
3.3. Przygotowaliśmy także dla Ciebie informację o parametrach wymienionych w 3.1. Lista kategorii znajduje się poniżej.

4. Osoby, których dane są przekazywane

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być właściwe Urzędy Skarbowe i inne organy nadzorujące przestrzeganie prawa, organy regulacyjne i inne władze rządowe lub osoby trzecie, jeśli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa (przekazanie danych nastąpi zgodnie z tymi przepisami). Ponadto Twoje dane są przekazywane podmiotom, którym zlecamy wykonywanie usług prawnych, naszym biegłym rewidentom, podmiotom zajmującym się dostawą lub obsługą naszego systemu informatycznego lub dostarczają nam inne usługi IT, podmiotom odpowiedzialnym za kontrolę wejść i wyjść na nasz teren, a także podmiotom dokonującym zniszczenia nośników danych, na podstawie zawartej z nami umowy oraz dostarczających nam inne usługi lub towary, wspomagające naszą działalność.

5. Twoje prawa

5.1. Przysługuje Ci:
5.1.1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.
5.1.2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych.
5.1.3. Prawo do usunięcia danych.
Jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz zażądać, abyśmy je usunęli. Prawo niniejsze może nie zostać zrealizowane, jeżeli przetwarzanie danych przez nas jest obowiązkowe lub posiadamy inną podstawę do ich przetwarzania aniżeli Twoją zgodę.
5.1.4. Ograniczenia przetwarzania danych
Możesz zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Twoich danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli Twoim zdaniem mamy nieprawidłowe dane na Twój temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie; lub nie chcesz, żebyśmy je usunęli, bo są Ci potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; lub na czas wniesionego przez Ciebie sprzeciwu względem przetwarzania danych. Prawo niniejsze może nie zostać zrealizowane, jeżeli przetwarzanie danych przez nas jest obowiązkowe (to znaczy wymagane prawem) lub posiadamy inną podstawę do ich przetwarzania aniżeli Twoją zgodę.
5.1.5. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Osoby fizyczne mają prawo ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych w dowolnej chwili, ze względu na ich szczególną sytuację, chyba że przetwarzanie jest wymagane prawem. W takim przypadku nie będziemy dalej przetwarzać danych lub ograniczymy przetwarzanie, o ile jesteśmy w stanie wykazać prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub ustalenia, wykonywania lub obrony naszych praw.
5.1.6. Prawo do przenoszenia danych:
Masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (np. format ,,.csv") dane Ciebie dotyczące, które nam dostarczyłaś na podstawie umowy lub Twojej zgody. Możesz też zlecić nam przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi. Prawo niniejsze może nie zostać zrealizowane, jeżeli przetwarzanie danych przez nas jest obowiązkowe lub posiadamy inną podstawę do ich przetwarzania aniżeli Twoją zgodę lub umowę, a także gdy Twoje dane są przetwarzane wyłącznie w formie papierowej.
5.1.7. Prawo do wniesienia skargi.
Ochrona Twoich danych jest dla nas priorytetem. Jeżeli jednak uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z prawem, w przypadku chęci wniesienia skargi w sprawie wykorzystywania przez nas danych, prosimy przesłać maila wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi skargi na adres e-mail wskazany w 2.2. Wszelkie otrzymane skargi zostaną rozpatrzone i udzielimy na nie odpowiedzi. Możesz złożyć skargę do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (wcześniej Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
5.1.8. Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych.
W każdej chwili masz prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie tych danych, które przetwarzamy na podstawie Twojej zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. Prawo niniejsze może nie zostać zrealizowane, jeżeli przetwarzanie danych przez nas jest obowiązkowe lub posiadamy inną podstawę do ich przetwarzania aniżeli Twoją zgodę.
5.2. W celu wykonania swoich praw skieruj żądanie pod adres email: wskazany w 2.2., zadzwoń pod numer wskazany w 2.2. lub zgłoś się pod adres wskazany 2.1.
5.3. Pamiętaj, że przed realizacją Twoich uprawnień będziemy się musieli upewnić, że Ty to Ty, czyli odpowiednio Cię zidentyfikować.

6. Profilowanie

Twoje dane nie są przez nas profilowane. Profilowanie, zgodnie z RODO, oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych, które polega na wykorzystaniu danych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

7. Pliki cookies

7.1. Ta strona, dla Twojej wygody, wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzasz, do Twojego urządzenia.
7.2. Strona stosuje pliki cookies wydajnościowe, czyli służące do zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony, by lepiej działała, oraz funkcjonalne, czyli pozwalające „pamiętać” o ustawieniach użytkownika (np. język, rozmiar czcionki).
7.3. Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania Polityki. Ustawienia tych plików można zmienić w każdej chwili za pomocą ustawień przeglądarki.

 


 

Klienci i kontrahenci indywidualni

Cele przetwarzania danych:
Twoje dane są przetwarzane w celu obsługi relacji i rozliczeń pomiędzy Tobą a nami, w tym do zawarcia i wykonania umowy kupna-sprzedaży towarów lub usług, wystawiania dokumentów księgowych, zarządzania umowami, zamówieniami, realizacji i odbioru dostaw, organizacji transportu, obsługi reklamacji, potwierdzenia salda, monitorowania płatności, windykacji należności, zarządzania sporami, a także w celach analitycznych i statystycznych, prowadzenia badań jakości obsługi, kierowania do Ciebie treści marketingowych.

Podstawy prawne przetwarzania danych:

wykonanie zawartej pomiędzy Tobą a nami umowy lub podjęcie działań przed jej zawarciem – art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy podatkowe i dotyczące rachunkowości – art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
nasz prawnie uzasadniony interes gospodarczy – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w postaci:
- zapewnienia prawidłowej realizacji współpracy z Tobą,
- ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
- marketingu bezpośredniego naszych towarów i usług (mailem pod Twój adres lub smsem na Twój numer telefonu – jeżeli wyraziłeś na to zgodę),
- prowadzenia analizy wyników prowadzonej działalności gospodarczej,
- poznania poziomu satysfakcji z realizowanej przez nas transakcji.

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie przekazujemy Twoich danych poza teren Polski ani do organizacji międzynarodowych.

Okres przechowywania danych
Twoje dane zawarte w dokumentacji (papierowej i elektronicznej) przechowujemy nie dłużej niż 10 lat, w zakresie regulowanym przepisami – zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dane z monitoringu wizyjnego będą przechowywane przez okres maksymalnie do 3 miesięcy od dnia ich nagrania. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub powzięliśmy wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, okres przechowywania ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie okresów, o których mowa w zdaniach poprzednich, uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.


 

Osoby związane z naszymi klientami i kontrahentami, zarówno korporacyjnymi, jak i indywidualnymi

Zbieranie danych:
Zbieramy wyłącznie dane niezbędne dla spełnienia niżej określonych celów i zwracamy się do naszych Klientów oraz Kontrahentów o podanie danych osobowych tylko gdy jest to konieczne. W przypadku gdy musimy przetwarzać dane osobowe w celu realizacji współpracy z naszymi Klientami oraz Kontrahentami, zwracamy się do nich o podanie danych osób uczestniczących z ramienia tych Klientów oraz Kontrahentów w realizacji współpracy, w tym osób do kontaktu w sprawie realizacji umowy lub zamówienia i usług pomocniczych z tym związanych (np. transportu). Co do zasady, zbieramy te dane osobowe od naszych Klientów oraz Kontrahentów lub od osób trzecich działając zgodnie z instrukcjami danego Klienta lub Kontrahenta. Dane osobowe mogą obejmować imię i nazwisko, nazwę pracodawcy lub zleceniodawcy, stanowisko, numer telefonu, adres e-mail, numer rejestracyjny pojazdu i oznaczenie dokumentu tożsamości (w zakresie ewidencji ruchu pojazdów oraz ich kierowców) i inne służbowe dane kontaktowe.

Cele przetwarzania danych:
Twoje dane są przetwarzane w celu obsługi relacji i rozliczeń pomiędzy nami a naszym Klientem lub Kontrahentem, z którym jesteś związany, w tym do zawarcia i wykonania umowy kupna-sprzedaży towarów lub usług, wystawiania dokumentów księgowych, zarządzania umowami, zamówieniami, realizacji i odbioru dostaw, organizacji transportu, obsługi reklamacji, potwierdzenia salda, monitorowania płatności, windykacji należności, zarządzania sporami, a także w celach analitycznych i statystycznych, prowadzenia badań jakości obsługi, kierowania treści marketingowych.

Podstawy prawne przetwarzania danych:
przepisy powszechnie obowiązującego prawa, np. przepisy podatkowe i dotyczące rachunkowości – art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
nasz prawnie uzasadniony interes gospodarczy – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w postaci:
- zapewnienia prawidłowej realizacji współpracy z Klientem lub Kontrahentem, z którym jesteś związany,
- ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
- marketingu bezpośredniego naszych towarów i usług wobec naszego Klienta lub Kontrahenta, z którym jesteś związany,
- prowadzenia analizy wyników prowadzonej działalności gospodarczej,
- poznania poziomu satysfakcji z realizowanej przez nas transakcji.
zgoda, w przypadku, gdy o wyrażenie takiej zgody zwróciliśmy się do osoby, której dane dotyczą – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie przekazujemy Twoich danych poza teren Polski ani do organizacji międzynarodowych.

Okres przechowywania danych:
Twoje dane zawarte w dokumentacji (papierowej i elektronicznej) przechowujemy nie dłużej niż 10 lat, w zakresie regulowanym przepisami – zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dane z monitoringu wizyjnego będą przechowywane przez okres maksymalnie do 3 miesięcy od dnia ich nagrania. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub powzięliśmy wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, okres przechowywania ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie okresów, o których mowa w zdaniach poprzednich, uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.


 

Goście odwiedzający naszą firmę

Zbieranie i przekazywanie danych:
Zbieramy wyłącznie dane niezbędne dla spełnienia niżej określonych celów i zwracamy się o podanie danych osobowych tylko gdy jest to konieczne. W przypadku gdy musimy przetwarzać dane osobowe w celu realizacji współpracy z naszymi Klientami oraz Kontrahentami, zwracamy się do nich o podanie danych osób uczestniczących z ramienia tych Klientów oraz Kontrahentów w realizacji współpracy, w tym osób do kontaktu w sprawie realizacji umowy lub zamówienia i usług pomocniczych z tym związanych (np. transportu). Co do zasady, zbieramy te dane osobowe od naszych Klientów oraz Kontrahentów lub od osób trzecich działając zgodnie z instrukcjami danego Klienta lub Kontrahenta. Dane osobowe mogą obejmować imię i nazwisko, nazwę pracodawcy lub zleceniodawcy, stanowisko, numer telefonu, adres e-mail, model i numer rejestracyjny pojazdu i oznaczenie dokumentu tożsamości (w zakresie ewidencji ruchu pojazdów oraz ich kierowców) i inne służbowe dane kontaktowe. Teren naszej firmy i znajdujące się na nim obiekty są objęte środkami bezpieczeństwa, w tym systemem monitoringu i kontroli dostępu. W tym zakresie przetwarzany Twój wizerunek. O działaniu systemu monitoringu informują odpowiednie oznaczenia umieszczone na naszych obiektach. Materiały utrwalone w ramach monitoringu wizyjnego są przechowywane w sposób bezpieczny, a dostęp do nich można uzyskać wyłącznie w wyjątkowych przypadkach (np. w celu zbadania incydentu). Od gości (zwłaszcza kierowców pojazdów realizujących dostawy), wymagamy dopełnienia formalności przy bramie wjazdowej (wpis do ewidencji, potwierdzenie tożsamości). Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie danych może wiązać się z odmową wstępu na teren naszej firmy. Twoje dane są przekazywane podmiotowi zajmującemu się ochroną i kontrolą wejść i wyjść na teren naszego zakładu. Do danych z monitoringu wizyjnego może mieć dostęp także firma serwisująca system monitoringowy oraz firma zajmująca się niszczeniem nośników danych na podstawie zawartej z nami umowy.

Cele przetwarzania danych:
Twoje dane zostały nam przekazane na potrzeby zapewnienia Tobie wstępu na teren naszej Spółki i są przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia.

Podstawy prawne przetwarzania danych:
nasz prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w postaci:
- konieczności zapewnienia kontroli ruchu na terenie zakładu, w tym zapewnienia obecności osób zaproszonych przez nas na teren zakładu,
- potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia.

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie przekazujemy Twoich danych poza teren Polski ani do organizacji międzynarodowych.

Okres przechowywania danych:
Dane z monitoringu wizyjnego będą przechowywane przez okres maksymalnie do 3 miesięcy od dnia ich nagrania. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub powzięliśmy wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, okres przechowywania ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie okresów, o których mowa w zdaniach poprzednich, uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.
Dokumentację (papierową i elektroniczną) dotyczącą ruchu gości przechowujemy przez okres trzech lat od ostatniej Twojej wizyty u nas. Dokumentacja ta jest w sposób bezpieczny przechowywana, a dostęp do niej można uzyskać wyłącznie w wyjątkowych przypadkach (np. w celu zbadania incydentu).


 

Kandydaci do pracy

Cele przetwarzania danych:
Twoje dane są przetwarzane w celu rekrutacji i ubiegania się przez Ciebie o zatrudnienie w naszej firmie.

Podstawy prawne przetwarzania danych:
przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. w szczególności art. 221 Kodeksu Pracy – art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
nasz prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w postaci:
- zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu rekrutacji,
- zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia, doboru kadr dla uzyskania wysokiej jakości świadczonej pracy, a także prawidłowego
- funkcjonowania prowadzonej przez nas działalności.
W przypadku gdy Kandydat do pracy wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych, podstawą przetwarzania jest także wyrażona zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie przekazujemy Twoich danych poza teren Polski ani do organizacji międzynarodowych.

Okres przechowywania danych
Twoje dane zawarte w dokumentacji (papierowej i elektronicznej) są przechowywane maksymalnie 6 miesięcy od daty wpływu. Dane z monitoringu wizyjnego będą przechowywane przez okres maksymalnie do 3 miesięcy od dnia ich nagrania. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub powzięliśmy wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, okres przechowywania ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie okresów, o których mowa w zdaniach poprzednich, uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.


 

Osoby korzystające z centrum powiadomień o raportach giełdowych i walnych zgromadzeniach, dostępnego na stronie stalprofil.com.pl

Cele przetwarzania danych:
Chcemy umożliwić Ci niezwłoczne uzyskanie mailem, powiadomień o raportach giełdowych i walnych zgromadzeniach Spółki

Podstawy prawne przetwarzania danych:
Twoja zgoda - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie przekazujemy Twoich danych poza teren Polski ani do organizacji międzynarodowych.

Okres przechowywania danych
Twój adres e-mail będziemy przechowywać do odwołania przez Ciebie zgody na otrzymywanie powiadomień.


 

Osoby korzystające z formularza kontaktowego, dostępnego na stronie stalprofil.com.pl

Cele przetwarzania danych:
Twoje dane zawarte w formularzu kontaktowym przetwarzamy w celu umożliwienia Ci zwrócenia się do nas w interesującej Cię sprawie, w szczególności z zapytaniem dotyczącym oferowanych przez nas towarów i usług oraz w celu udzielenia Ci zwrotnej informacji pocztą elektroniczną, pod podany przez Ciebie adres e-mail, a także w celach analitycznych i statystycznych, prowadzenia badań jakości obsługi, kierowania do Ciebie treści marketingowych.

Podstawy prawne przetwarzania danych:
Kiedy kierujesz do nas wiadomość mailowa przy pomocy formularza kontaktowego, nie wiemy czy należysz do którejś z kategorii osób wymienionych w innej z zakładek Polityki Prywatności – na przykład czy jesteś naszym klientem. Dlatego zasadniczą podstawę przetwarzania Twoich danych osobowych jest Twoja zgoda - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie przekazujemy Twoich danych poza teren Polski ani do organizacji międzynarodowych.

Okres przechowywania danych
Twoje dane podane w formularzu kontaktowym przechowujemy nie dłużej niż 10 lat, a w zakresie regulowanym przepisami – zgodnie z obowiązującymi przepisami.


 

 
Uczestnicy PPE i osoby upoważnione

W naszej firmie wprowadzono dobrowolny PRACOWNICZY PROGRAM EMERYTALNY (dalej: PPE)
Uczestnikami PPE mogą być nasi Pracownicy, którzy złożyli DEKLARACJĘ UCZESTNICTWA W PRACOWNICZYM PROGRAMIE EMARYTALNYM STALPROFIL S.A. (dalej: DEKLARACJA).
W formularzu DEKLARACJI nasz Pracownik ma prawo wpisania kogo w razie śmierci, upoważnia do odbioru środków zgromadzonych przez niego w ramach PPE. Osobę wskazaną tam przez naszego Pracownika w dalszej części tej informacji nazywamy: OSOBĄ UPOWAŻNIONĄ
Obowiązek informacyjny dla naszego Pracownika będącego uczestnikiem PPE zamieszczony jest w formularzu DEKLARACJI.
Poniższe informacje kierowane są do OSOBY UPOWAŻNIONEJ:

 

Źródło pochodzenia danych:
Twoje dane otrzymujemy od naszego Pracownika, który wpisuje je do DEKLARACJI

Kategorie danych:
W DEKLARACJI, nasz Pracownik wpisuje następujące Twoje dane: imię, nazwisko, adres, nr PESEL

Cele przetwarzania danych:
Chcemy umożliwić naszemu Pracownikowi upoważnienie Ciebie do odbioru środków Pracownika z PPE, a Tobie umożliwić w ten sposób ich pobranie w razie śmierci Pracownika

Podstawy prawne przetwarzania danych:
Wykonanie naszych obowiązków prawnych, w tym wynikających z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o pracowniczych programach emerytalnych i ustawy o rachunkowości, a także usprawiedliwiony nasz cel jako administratora danych jakim jest prawidłowa obsługa naszego PPE- art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie przekazujemy Twoich danych poza teren Polski ani do organizacji międzynarodowych.

Okres przechowywania danych
Twoje dane podane w formularzu kontaktowym przechowujemy nie dłużej niż 10 lat, a w zakresie regulowanym przepisami – zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

 

Uczestnicy Wideokonferencji

Zbieranie danych:

Zbieramy wyłącznie dane niezbędne dla spełnienia niżej określonego celu i zwracamy się o podanie danych osobowych tylko gdy jest to konieczne. Jeżeli jesteś naszym Klientem lub Kontrahentem albo członkiem personelu naszego Klienta lub Kontrahenta, a my musimy przetwarzać dane osobowe w celu realizacji współpracy z naszymi Klientami oraz Kontrahentami, zwracamy się do Klientów i Kontrahentów lub bezpośrednio Ciecie o podanie danych osób uczestniczących z ramienia tych Klientów oraz Kontrahentów w realizacji współpracy w formie Wideokonferencji. Co do zasady, zbieramy te dane osobowe od naszych Klientów oraz Kontrahentów lub Ciebie, albo od osób trzecich działając zgodnie z instrukcjami danego Klienta lub Kontrahenta. 
Dane osobowe podlegające przetwarzaniu mogą obejmować: 
•    Podstawowe dane, których zakres jest uzależniony od sposobu korzystania z platformy, w szczególności jest to: imię, nazwisko, email, telefon, login, hasło, nazwa organizacji, awatar.
•    Treści: dane zawarte w konwersacji (obraz, dźwięk, pliki, czaty) – są to dane nieustrukturyzowane.
•    Dane techniczne/telemetryczne: IP, lokalizacja, cechy sprzętu, natężenie ruchu.
•    To co konkretnie jest nagrywane – wystąpienie prowadzącego (obraz i dźwięk lub sam dźwięk), wizerunki i głos wszystkich osób biorących udział w  spotkaniu, prezentacja, treści publikowane na czacie, podpisy pod wizerunkami lub publikacjami poszczególnych osób (zwykle imiona i nazwiska uczestników, nazwę pracodawcy lub zleceniodawcy, stanowisko, numer telefonu, adres e-mail, inne służbowe dane kontaktowe)
Cele przetwarzania danych: 
Odbywanie zdalnych spotkań, w ramach działalności Administratora
Podstawy prawne przetwarzania danych:
1. Zawarcie lub wykonanie umowy (w tym zamówienia) - art. 6 ust 1 lit b) RODO
2. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora (realizacja interesu gospodarczego i prawnego administratora w postaci: usprawnienia procesów prowadzenia działalności - Art. 6 ust. 1 lit. f RODO 
Odbiorcy danych:
Odbiorcami danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora.
Prawa osób
Osoby, których dane osobowe są przetwarzane mają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

Stalprofil S.A. korzysta z wersji biznesowej narzędzia Zoom do komunikacji zdalnej. Zgodnie z deklaracją producenta oprogramowania, jedynie dane techniczne i dane o użytkowniku (nazwy kont) trafiają do USA.  Korzystamy z opcji ograniczeniem przetwarzania danych osobowych tylko do terenu Unii Europejskiej. 
Okres przechowywania danych
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie dłużej niż 6 lat
Dobrowolność przekazania danych
Podanie przez użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, ale udział w wydarzeniach prowadzonych za pośrednictwem platform umożliwiających odbywanie spotkań organizowanych przez Administratora wymaga podania imienia, nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej. Podanie ww. danych jest niezbędne do uzyskania hiperłącza do wirtualnego miejsca spotkań oraz do weryfikacji prawa uczestnictwa w spotkaniach. 
 

 

 


Klauzula informacyjna w związku z dokonaniem zgłoszenia

1.    W przypadku, gdy zgłoszenie dotyczy:
a.    STALPROFIL S.A. Administratorem danych jest „STALPROFIL S.A.” z siedzibą w Dąbrowie Górniczej (41-308) przy ul. Roździeńskiego 11a, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach pod numerem KRS 0000113043, posiadająca NIP 629-001-21-66, REGON:001367518, o kapitale zakładowym 1 750 000 PLN.
b.    STALPROFIL S.A. Oddział w Zabrzu Administratorem danych jest „STALPROFIL S.A.” Oddział w Zabrzu z siedzibą w Zabrzu (41-807) , wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach pod numerem KRS 0000113043. Na mocy zawartej umowy współadministrowania danych współadministratorem danych przetwarzanych w ramach przyjmowania zgłoszeń jest STALPROFIL S.A. z siedzibą w Dąbrowie (dane w 1a) powyżej).  Więcej informacji o współadministrowaniu znajdziesz pod linkiem: www.stalprofil.com.pl/polityka-prywatnosci
2.    STALPROFIL S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych i realizacji swoich praw przez e-mail: rodo@stalprofil.com.pl; telefon: +48 32 2616000; lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt. 1.
3.    Twoje dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
3.1. W przypadku dokonania zgłoszenia w oparciu o 
PROCEDURĘ DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ NARUSZEŃ PRAWA WSKAZANYCH W USTAWIE O OCHRONIE SYGNALISTÓW I PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NASTĘPCZYCH W STALPROFIL S.A.

Dane sygnalisty:
•    Realizacji postanowień Dyrektywy Parlamentu Europejskiego 
i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, 2019/1937 - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), Ustawa z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (Dz. 2024, poz. 928);
•    art. 9 ust. 2 lit. g) RODO w związku z przepisami ustawy o ochronie sygnalistów, jeżeli takie dane osobowe zawarte są w zgłoszeniu sygnalisty.
•    zgody w przypadku ujawnienia swojej tożsamości przez sygnalistę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane pozostałych osób:
•    Realizacji postanowień Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, 2019/1937 - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), Ustawa z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (Dz. 2024, poz. 928);
•    art. 9 ust. 2 lit. g) RODO w związku z przepisami ustawy o ochronie sygnalistów, jeżeli takie dane osobowe zawarte są w zgłoszeniu sygnalisty.
3.2. W przypadku dokonania zgłoszenia w oparciu o
PROCEDURĘ ZGŁASZANIA ISTOTNYCH NIEPRAWIDŁOWOŚCI W STALPROFIL S.A.

Dane osoby zgłaszającej:
•    Realizacji postanowień Dyrektywy Parlamentu Europejskiego 
i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, 2019/1937 - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz. U. 2024, poz. 620).
•    art. 9 ust. 2 lit. g) RODO w związku z przepisami ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, jeżeli takie dane osobowe zawarte są w zgłoszeniu.
•    zgody w przypadku ujawnienia swojej tożsamości przez osobę zgłaszającą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane pozostałych osób:
•    Realizacji postanowień Dyrektywy Parlamentu Europejskiego 
i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, 2019/1937 - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz. U. 2024, poz. 620);
•    art. 9 ust. 2 lit. g) RODO w związku z przepisami ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, jeżeli takie dane osobowe zawarte są w zgłoszeniu.
4.    Twoje dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe będą udostępnione podmiotom zapewniającym, na podstawie umów zawartych przez administratora, obsługę działalności administratora (np. dostawcy usług informatycznych). Dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom zewnętrznym wspierającym administratora w zakresie przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych. Dane osobowe będą udostępniane odrębnym administratorom, tj. właściwym organom, w przypadku podejmowania działań następczych.
5.    Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.
6.    Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia w przypadkach przewidzianych przepisami prawa oraz ograniczenia przetwarzania. 
7.    Ochrona Twoich danych jest dla nas priorytetem. Jeżeli jednak uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z prawem, w przypadku chęci wniesienia skargi w sprawie wykorzystywania przez nas danych, prosimy przesłać maila wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi skargi na adres e-mail wskazany powyżej. Wszelkie otrzymane skargi zostaną rozpatrzone i udzielimy na nie odpowiedzi. Możesz także złożyć skargę do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych następuje na podstawie Twojej zgody, przysługuje Ci prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9.    Twoje dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani, na podstawie tych danych, nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany.


 

 

 


Podmioty danych osobowych administrowanych przez Oddział w Zabrzu, współadministrowanych przez Centralę Spółki

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2, art. 14 oraz art. 26 ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że: 
I.    Administratorzy danych osobowych
My, STALPROFIL S.A. ODDZIAŁ w Zabrzu z siedzibą w Zabrzu, ul. Magazynowa 6 (41-807), będący jednostką organizacyjną osoby prawnej - STALPROFIL S.A. jesteśmy głównym Administratorem Twoich danych osobowych (Administrator Wykonawczy). Ze względu na powiązania organizacyjne Twoje dane osobowe współadministruje z nami STALPROFIL S.A. z siedzibą 
w Dąbrowie Górniczej (41-308) ul. Roździeńskiego 11a zwana dalej Współadministratorem. 
W dalszej części niniejszej informacji Twoje dane osobowe objęte powyższym współadministrowaniem określane są jako Dane Osobowe AW.
II.    Cele i podstawy przetwarzania w ramach współadministrowania:
Dane Osobowe AW będą współadministrowane przez Współadministratora w celu realizacji procesów zarządczych i kontrolnych (w tym organizacyjnych i prawnych, włącznie 
z ustaleniem, dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami), procesów informacyjnych, informatycznych oraz rozliczeniowych jak i związanych z przyjmowaniem oraz obsługą zgłoszeń w ramach procesów objętych poniższymi procedurami:
•    PROCEDURY ZGŁASZANIA ISTOTNYCH NIEPRAWIDŁOWOŚCI W STALPROFIL S.A.
•    PROCEDURY DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ NARUSZEŃ PRAWA WSKAZANYCH 
W USTAWIE O OCHRONIE SYGNALISTÓW I PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NASTĘPCZYCH W STALPROFIL S.A.
•    PROCEDURY OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ I PROWADZENIA POSTĘPOWAŃ WYJAŚNIAJĄCYCH W STALPROFIL S.A.
Podstawę przetwarzania stanowi: przepis prawa (art. 6 ust. 1 c RODO) - w przypadkach wskazanych przepisami prawa; zgoda (art. 6 ust. 1 a) RODO) - w przypadku ujawnienia danych osobowych zgłaszającego/sygnalisty; art. 9 ust. 2 lit. g) RODO w związku z odpowiednio przepisami ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, lub  ustawy o ochronie sygnalistów - jeżeli takie dane osobowe zawarte są w dokumentach, w szczególności 
w zgłoszeniu, o którym mowa w powyższych procedurach; w pozostałych przypadkach prawnie uzasadniony interes (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

III.    Wspólne uzgodnienia między Administratorami
W ramach umowy o współadministrowanie, uzgodniliśmy zakresy swojej odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO, w szczególności uzgodniliśmy, że:
1.    Wiodącym administratorem odpowiedzialnym za przetwarzanie Danych Osobowych AW jest Administrator Wykonawczy. 
2.    Współadministrator jest odpowiedzialny wobec Ciebie za umożliwienie Ci wykonywania wobec niego Twoich praw. Jeżeli skierujesz swój wniosek do Administratora Wykonawczego ,a będzie on dotyczył Współadministratora, wówczas Administrator Wykonawczy przekaże  Twój wniosek  Współadministratorowi .
3.    Strony ustaliły rolę i zakres w realizowaniu obowiązków wynikających z RODO 
w niniejszy sposób:
a.    Działanie zgodnie z zasadami. [RODO.5] 
Przetwarzają Dane Osobowe AW zgodnie z zasadami określonymi w art. 5 RODO.
b.    Zasada adekwatności. [RODO. 5]. Strony zobowiązane są do weryfikacji zebranych 
i przetwarzanych Danych Osobowych AW zgodnie z zasadą adekwatności 
tj. zbierane tylko i wyłącznie w zakresie, który jest niezbędny do osiągnięcia celu, 
w którym zostały zebrane.
c.    Zasada ograniczenia czasowego. [RODO. 5]. Strony zobowiązane są do przetwarzania Danych Osobowych AW tylko i wyłącznie przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane.
d.    Zasada rozliczalności. [RODO.5.2] Strony przechowują dokumentację dotyczącą współadministrowania, dla potrzeb spełnienia wymogu rozliczalności.
e.    Zgodność przetwarzania z prawem. [RODO.6,9] Współadministratorzy oświadczają, że przetwarzają Dane Osobowe AW wyłącznie w przypadkach i w takim zakresie, 
w jakim zachodzi jedna z podstaw przetwarzania wskazana w art. 6 lub 9 RODO. 
f.    Przetwarzanie danych osobowych poza EOG. Współadministratorzy nie przekazują Danych Osobowych AW poza EOG. Rozpoczęcie przetwarzania danych poza obszarem EOG przez któregoś ze Współadministratorów wymaga dokonania uzgodnień pisemnych pomiędzy Współadministratorami.
g.    Projektowanie prywatności. [RODO.25.1] Planując dokonanie zmian w sposobie przetwarzania Danych Osoboweych AW, Strony mają obowiązek zastosować się do wymogu projektowania prywatności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 RODO, i mają obowiązek z wyprzedzeniem informować Strony o planowanych zmianach w taki sposób i w takich terminach, aby zapewnić Stronom realną możliwość reagowania, jeżeli planowane przez Stronę zmiany w opinii przynajmniej jednej ze Stron grożą uzgodnionemu poziomowi bezpieczeństwa danych osobowych lub zwiększają ryzyko naruszenia praw lub wolności osób, wskutek przetwarzania Danych Osobowych AW przez Stronę planującą zmianę.
h.    Minimalizacja. [RODO.25.2] Strony zobowiązują się do ograniczenia dostępu do Danych Osobowych AW wyłącznie do osób, których dostęp do Danych Osobowych AW jest potrzebny dla realizacji Umowy o współadministrowanie oraz celów wskazanych w II powyżej. Strony zobowiązują się ponadto do przetwarzania tych danych w minimalnym zakresie zgodnym z celem w jakim zostały zebrane.
i.    Tajemnica. [RODO.29] Do przetwarzania Danych Osobowych AW mogą być dopuszczone wyłącznie osoby, które mają imienne upoważnienie nadane przez Strony oraz zostały zobowiązane do zachowania tych danych w tajemnicy.
j.    RCPD. [RODO.30.1] Strony zobowiązują się do prowadzenia dokumentacji opisującej sposób przetwarzania Danych Osobowych AW danych osobowych, w tym Rejestru Czynności Przetwarzania Danych ("RCPD").
k.    Bezpieczeństwo. [RODO.32] Strony zapewniają ochronę Danych Osobowych AW 
i podejmują środki ochrony danych osobowych, o których mowa w art. 32 RODO, zgodnie z dalszymi postanowieniami Umowy.
l.    Ujawnienie informacji o współadministrowaniu. [RODO.26] Współadministratorzy informują osoby, których dane dotyczą o współadministrowaniu oraz o zasadniczej treści wspólnych uzgodnień określonych w niniejszej Umowie, a w szczególności 
o relacji pomiędzy Stronami, relacji pomiędzy Stronami a osobami, których dane dotyczą oraz o zakresie obowiązków każdej ze Stron. Ujawnienie informacji o współadministrowaniu oraz o zasadniczej treści wspólnych uzgodnień powinno nastąpić przy pozyskaniu danych osobowych na potrzeby współadministrowania. Informacja o zasadniczej treści wspólnych uzgodnień Współadministratorów może stanowić część obowiązku informacyjnego realizowanego zgodnie i na podstawie art. 13 i art. 14 oraz art. 26 RODO. W imieniu Współadministratora obowiązek informacyjny w tym zakresie realizuje Administrator Wykonawczy. 
m.    Każda ze stron zobowiązana jest do samodzielnego wypełnienia obowiązków informacyjnych zgodnie z art. 13 i 14 RODO. W imieniu Współadministratora obowiązek informacyjny w tym zakresie realizuje Administrator Wykonawczy. 
IV.    Punkt kontaktowy
W sprawach ochrony Twoich danych osobowych możesz się skontaktować przez e-mail: rodo@zrugzabrze.pl; telefon: +48 32 6211400; lub pisemnie na adres Administratora Wykonawczego, wskazany w punkcie I.

V.    Twoje prawa
1.    Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Twoich Danych Osobowych AW, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia.
2.    W  każdej  chwili  przysługuje  Ci  prawo  do  wniesienia  sprzeciwu  wobec przetwarzania  Twoich  Danych Osobowych AW  na  podstawie  prawnie uzasadnionego interesu Administratorów  (czyli  tam,  gdzie przywołujemy  uzasadniony  interes) opisanych powyżej. 
3.    Zgodnie z RODO, przysługuje Ci:
•    prawo dostępu do swoich Danych Osobowych AW oraz otrzymania ich kopii;
•    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich Danych Osobowych AW;
•    prawo do usunięcia swoich Danych Osobowych AW, ograniczenia ich przetwarzania;
•    prawo do przenoszenia swoich Danych Osobowych AW;
•    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. 
VI.    Okres przetwarzania 
1.    Twoje Dane Osobowe AW będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego przez okres niezbędny do jego wypełnienia wynikający z przepisów prawa.
2.    Dane Osobowe AW będą przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Współadministratorów – do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu, , lub okres wskazany w Rejestrze Czynności Przetwarzania lecz tylko i wyłącznie nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane np. w przypadku ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń przez okres niezbędny do zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z umowy.
3.    Dane Osobowe AW przetwarzane na podstawie zgody – do czasu jej wycofania.
VII.    Odbiorcy danych
Dane Osobowe AW mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. organy publiczne), a także podmiotom świadczącym obsługę Współadministratorów, (np. podmioty świadczące usługi hostingowe, doradcze, audytorskie,). 
VIII.    Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
1.    Podanie Danych Osobowych AW jest obowiązkiem wynikającym aktów prawnych, 
w pozostałych przypadkach podanie przez Ciebie Danych Osobowych AW jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celów, do jakich są one uzyskiwane przez Wspódministratora. 
2.    Niepodanie przez Ciebie danych powoduje brak możliwości realizacji celów, do jakich są one uzyskiwane, a wskazanych powyżej.
IX.    Prawo do cofnięcia zgody
W sytuacji, gdy przetwarzanie Danych Osobowych AW następuje na podstawie Twojej zgody, przysługuje Ci prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.